Webshops

Wij vinden het belangrijk dat een webshop standaard alle benodigde functionaliteit bevat, daarom zijn al onze webshops standaard voorzien van de onderstaande functionaliteiten. Zonder meerprijs!

  • Product vergelijken
  • Actieprijzen
  • Kortingen (per klantgroep, per product of kortingscode)
  • Zoekmachine optimalisatie (SEO)
  • Meerdere afbeeldingen per product
  • Meertaligheid (webshop in meerdere talen)
  • Multi-store (beheer meerdere webshops met 1 systeem)
  • Multi-vendor (werk met meerdere leveranciers)
  • Product attributen (bijvoorbeeld kleur en maat selectie)
  • Product eigenschappen (gemaakt van wol of katoen)
  • Voorraadbeheer
  • Bundel (stel je eigen product samen, bijvoorbeeld een PC)
  • Bulk bewerkingen (bewerk veel producten in 1 keer)
  • Retour management
  • Verschillende belastingtarieven
  • Spaarsysteem
  • Gift cards
  • Geschikt voor verhuurbare producten
  • Geschikt voor digitale producten

  • Functionaliteit om te kunnen voldoen aan de Algemene verordening gegevensbescherming (AVG)


.NL domeinnaam

Een domeinnaam is het adres dat je in jouw browser invoert wanneer je een webshop wilt bezoeken. Bijvoorbeeld: mijn-mooie-winkel.nl. Omdat je zonder een domeinnaam de webwinkel enkel via een IP-adres (bijvoorbeeld 136.144.140.180) kunt benaderen, is het gebruik van 1 .NL domeinnaam bij al onze webshop pakketten standaard inbegrepen.

Hosting

Hosting is de plek waar jouw webshop komt te draaien. Het is van belang dat de hosting goed is. We hebben het immers over de bereikbaarheid van jouw webshop en niet een simpele website zonder bezoekers. Om de beste hosting te kunnen leveren, werken wij samen met een van de grootste partijen in Nederland. Onze partner biedt een up-time-garantie van 99,99% per maand op onze servers. Hiermee is de server waar jouw webshop op draait niet langer dan 4,5 minuut per maand uit de lucht.

 

e-mail

Een e-mailadres mag zeker niet ontbreken. Doordat het e-mailadres gebaseerd is op de door jou gekozen domeinnaam, kunnen klanten zien dat de mailtjes vanuit de webshop worden verstuurd. Hiermee schep je vertrouwen bij de klanten.

 

SSL beveiliging

Gegevens die klanten in je webshop invullen, worden door de SSL beveiliging versleuteld naar de server verstuurd. Hierdoor kunnen kwaadwillenden de gegevens niet onderscheppen. Ook voorkom je dat jij (als webwinkel eigenaar) klanten dupeert en dat je (in het geval van diefstal) geen reputatieschade oploopt.

Door deze extra veiligheid vergroot je het klantvertrouwen en zullen klanten sneller tot een aankoop overgaan.

SSL certificaat

Tablet & mobiel

In deze tijd is het toch vanzelfsprekend dat je op jouw telefoon of iPad gewoon kan winkelen? Met deze gedachten in het achterhoofd zijn al onze webshops geoptimaliseerd voor desktop, tablet (iPad) en mobiele telefoon.

Men noemt het automatisch aanpassen naar het gewenste beeldschermformaat ook wel "responsive".

Begeleiding / service

Wij zijn goed in het bouwen van webshops, maar wat voor nut heeft het als de webshop niet gebruikt wordt omdat de klant het systeem niet begrijpt?

Ons doel is daarom om -samen met jou- de webshop tot een succes te maken. Wij leren jou alles over het runnen van een succesvolle webwinkel en helpen jou op weg met het vullen en beheren van de webshop.

Tip: Misschien heb je een leverancier die bestanden kan aanleveren voor het importeren van producten? Dit zou jou namelijk enorm veel tijd kunnen besparen!


Back-ups

Thuis maak je (als het goed is) eens in de zo veel tijd een backup van alle belangrijke bestanden op je computer. Dit doe je voor de zekerheid. Zekerheid geeft een veilig gevoel voor gedachten die gaan over "wat als ik mijn gegevens kwijt raak?".

Om de kans op bestandsverlies zo klein mogelijk te maken, worden er meerdere keren per dag automatisch back-ups van onze systemen gemaakt. Ook controleren wij minimaal 1x per maand of het backup-systeem nog naar behoren functioneert. Als klant merk je hier helemaal niets van, maar het geeft je wel extra zekerheid.

Kies een lay-out

Om jouw webshop te bouwen maken wij gebruik van lay-outs die speciaal ontworpen zijn voor gebruikersgemak. Deze lay-outs zijn vooraf bepaald en geven aan hoe jouw pagina is opgebouwd. Bijvoorbeeld waar staat het menu en hoe wordt het productenoverzicht weergegeven?

Wij zorgen ervoor dat de gekozen lay-out helemaal aansluit bij jouw bedrijf. Dit doen wij door de kleuren en het lettertype aan te passen naar jouw huisstijl. Ook plaatsen wij jouw logo in het juiste formaat in de webshop.

Bekijk hieronder de opties waar jij uit kunt kiezen:

 

 

 

PostNL MyParcel

De meeste bedrijven versturen hun pakketjes met PostNL. Om het voor de webshop eigenaar te vereenvoudigen, voorzien wij alle webshops standaard van een PostNL MyParcel integratie.

  • Klanten kunnen aangeven of het pakketje bij de buren afgeleverd mag worden.
  • Klanten ontvangen een mailtje met daarin de track and trace code

 

Pay.nl

Pay.nl is een Payment Service Provider, simpel gezegd: Pay.nl biedt betaaldiensten aan voor op jouw webshop. Pay.nl biedt niet alleen iDeal en creditcard aan, maar ook Afterpay. Met Afterpay sta je gebruikers toe om veilig achteraf te betalen.

 

Aan de dienstverlening van Pay.nl zijn, net als bij alle aanbieders voor betaalmogelijkheden, additionele kosten verbonden. Hoeveel deze kosten zijn, hangt af van welke betaaldiensten jij op je webshop wilt gebruiken. Kijk voor meer informatie op https://www.pay.nl/

All-in prijs voor 3 jaar

De genoemde prijzen zijn voor een periode van 3 jaar. In de genoemde prijzen zijn de ontwikkeling, beschreven functionaliteiten, hosting, belangrijke updates en begeleiding gewoon inbegrepen.

Na de periode van 3 jaar kun je de webshop tegen een aantrekkelijk tarief van een nieuw uiterlijk laten voorzien of je kunt ervoor kiezen om enkel nog te betalen voor de hosting (a 20 euro/maand).

Tussentijds (voor de 3 jaar) opzeggen kan natuurlijk ook. Wij hanteren hiervoor een opzegtermijn van 2 maanden en betalen het bedrag dat je niet aan hosting hebt verbruikt terug. Per volledige maand hanteren wij een bedrag van 20 euro.

Actieprijzen t/m 1 mei 2018

Starter

€ 2500,-

All-in actieprijs voor 3 jaar

  • Alle standaard functionaliteiten (zie hierboven)
  • PostNL & Pay.nl koppeling (bijvoorbeeld iDeal, creditcard en Afterpay)

Middel

€ 3999,-

All-in actieprijs voor 3 jaar

  • Alles van het starterpakket
  • Geautomaticeerde product import (hieronder meer info)
  • Geautomatiseerd op bol.com en marktplaats adverteren met een product-feed.

Groot

€ 7500,-

All-in actieprijs voor 3 jaar

  • Alles van het starterpakket
  • Geautomaticeerde product import(hieronder meer info)
  • Geautomatiseerd op bol.com en marktplaats adverteren met een product-feed.
  • Op maat gemaakte koppeling met een kassasysteem of boekhoudpakket

Geautomatiseerde productimport

Stel je hebt 1000 producten die je wilt invoeren en je bent per product 5 minuten bezig. Dan ben je al meer dan 80 uur (per keer) kwijt aan het vullen van jouw webshop. Een geautomatiseerde product import zorgt er niet alleen voor dat jouw webshop sneller gevuld wordt, maar ook dat er geen fouten worden gemaakt tijdens het invoeren.

Meerdere keren per dag kijkt onze software bij jouw leverancier of er nieuwe producten zijn en of er wijzigingen in bestaande producten gemaakt moeten worden.

Jij kunt zelf in jouw webshop aangeven welke onderdelen van een product je wel en niet automatisch geupdated wilt hebben. Ook kun je aangeven of er bijvoorbeeld een toeslag op de prijs moet komen.

 

Vanaf het middelste pakket is er een geautomatiseerde product-import inbegrepen. Het komt haast niet voor, maar soms is het niet mogelijk om een import te maken. Wij bekijken daarom (gratis) voorafgaand aan de samenwerking of de bestanden door ons systeem geïmporteerd kunnen worden.

 

Lijkt dit je wat? Wij vertellen graag over de mogelijkheden.