Wat doet UXP-IT?

Wij zorgen ervoor dat jij geen tijdrovende handelingen meer hoeft uit te voeren, dat alle informatie binnen de verschillende applicaties actueel is en dat er geen fouten worden gemaakt tijdens het invoeren.

Door onze slimme innovaties kan jij je onderscheiden van de concurrentieklanttevredenheid verhogen en kan je besparen!

Verhoog je omzet

Door klanten het zo gemakkelijk mogelijk te maken, verlaag je de drempel tot een aankoop. Wij verlagen deze drempel door ervoor te zorgen dat jouw klanten geautomatiseerd kunnen bestellen en dat zij actuele productinformatie kunnen ophalen.

Ook verbeteren wij de snelheid van bestaande systemen of breiden wij deze uit met nieuwe functionaliteiten, zoals een verbeterde zoekfunctie. Hierdoor hoef je niet alles te vervangen, wel zo voordelig!


Data koppelingen

Koppelingen met backend-systemen maken het mogelijk om informatie uit softwarepakketten op de website weer te geven, maar ook om informatie vanuit de website geautomatiseerd in backend systemen te verwerken. Denk bijvoorbeeld aan ingratiates van boekhoud-, ERP-, CRM- en/of kassasystemen. Een paar voorbeelden uit ons portfolio zijn:


Gegevens in alle systemen gelijk (synchroniseren/importeren)
Gegevens geautomatiseerd van het ene systeem in het andere systeem overnemen (importeren/synchroniseren). Hierdoor is de data in ieder systeem actueel en kan dubbele data worden voorkomen.

Geautomatiseerde verwerking van gegevens
Een goed voorbeeld hiervan is het geautomatiseerd verwerken van formulieren (elektronisch of papier) in softwarepakketten.

 

Klik hier voor vrijblijvend advies

Bestaande applicaties

In een bedrijf gebruikt men verschillende applicaties. Deze applicaties zijn door de jaren heen aangeschaft en dienen meestal 1 doel binnen het bedrijf. De applicaties werken soms niet (goed) samen en in de loop der tijd zijn vaak de wensen van de eindgebruikers veranderd. Dit terwijl de applicatie nog steeds hetzelfde is.

UXP-IT zorgt ervoor dat bedrijfskritische systemen samenwerken en voorziet verouderde applicaties van een gebruiksvriendelijk uiterlijk. De nieuwe schil kan iedere gewenste functionaliteit bevatten. Denk bijvoorbeeld aan een verbeterde zoekfunctie, het logischer weergeven van data en al het andere waar je al jaren tegenaan loopt.

Voordelen:

  • Goedkoper dan een nieuw systeem, want niet alles hoeft vervangen te worden
  • Gebruikerservaring en productiviteit worden verbeterd
  • De gegevens zijn actueel in ieder systeem
  • Voorkomt of verhelpt dubbele data

  • Onze praktische werkwijze:
    UXP-IT knipt grote projecten op in kleine stukjes. We beginnen met de meest belangrijke functionaliteiten (MVP), zodat je aan de eerste versie al iets hebt.

    Daarna kijken wij samen naar de wensen op dat moment en plannen vervolgens de volgende wijzigingen in. Het project blijft hierdoor overzichtelijk en betaalbaar.

  • Standaard 3 maanden garantie op bugs (foutjes in de programmeercode)


Wij geven gratis en vrijblijvend advies over jouw mogelijkheden. Neem hier contact met ons op.

Geavanceerde websites

Dit zijn websites die veel verder gaan dan het 'online visitekaartje'. Denk bijvoorbeeld aan het in elkaar slepen van een webpagina (drag n' drop), meertaligheid, meerdere websites tegelijk beheren(multi-site), content personalisatie op basis van klantprofielen, koppelingen met softwarepakketten (zoals klantbeheersystemen, kassa's, ERP-systemen en andere bedrijfskritische applicaties) en nog veel meer!

Wij zijn gek op uitdagingen, heb jij er een voor ons? Neem dan contact op.

Waarom UXP-IT?

Korte lijnen

Wij geloven dat korte lijnen resulteren in een betere samenwerking.

Ervaring

Ruime ervaring in .NET developement en o.a. Sitefinity gecertificeerd.

Eerlijke prijzen

Transparantie in gemaakte uren en voordelige uurtarieven.

Adlivery webshops gekoppeld aan kassa-systeem

Oct 13, 2017, 15:53 PM
Subtitle : WEBSHOPS GEKOPPELD AAN KASSA-SYSTEEM
Company name : ADNAMICS
Dankzij Adlivery kan een klant online bestellen bij zijn of haar favoriete restaurant! De bestelling komt direct in de kassa, dus ook vele malen makkelijker voor de horeca ondernemer.
Bij Adnamics werken uitsluitend mensen met horeca in hun DNA én met affiniteit voor automatisering. Daardoor snappen zij precies hoe de horeca ondernemer denkt en opereert én wat de wensen van de gasten of klanten zijn.

Tegenwoordig wensen steeds meer klanten online te kunnen bestellen of af te kunnen halen. Vaak is er al gauw een extra medewerker nodig die deze bestellingen aanneemt. Adnamics snapt dit dilemma en daarom hebben zij ervoor gekozen om een online besteldienst door ons te laten ontwikkelen. Deze besteldienst is gekoppeld aan het unTill kassa-systeem van de horeca ondernemer en bespaart op deze manier veel kostbare tijd.
In de ontwerpfase hebben wij onderzoek gedaan naar hoe een gebruiker het prettigst zijn of haar bestelling doet. Op basis van deze bevindingen heeft onze UX/UI designer een ontwerp gemaakt. Dit ontwerp is aan verschillende testpersonen voorgelegd en op basis van de bevindingen is het ontwerp naar het huidige uiterlijk aangepast.

Tijdens de realisatiefase is het ontwerp vertaald naar een werkend geheel. Uiteindelijk hebben wij een systeem ontwikkeld waarmee er, na het invoeren van de vereiste gegevens, een gebruiksvriendelijke webshop wordt geregenereerd. De automatisch gegenereerde webshop werkt uitstekend op een telefoon, tablet en desktop (responsive). 

Nadat de gebruiker op gemakkelijke wijze het winkelmandje heeft gevuld, kan de gebruiker kiezen voor het ophalen of juist thuis laten bezorgen van zijn of haar bestelling. Doordat de webshops zijn voorzien van een koppeling met de kassa van de horecaondernemer, wordt de bestelling automatisch vanuit de webshop in de kassa geplaatst. 


Gebruikte technieken
  • .NET (C#)
  • Nancy FX
  • AngularJS
  • SASS

Nieuwsgierig geworden? Bekijk een demo webshop op http://online.adnamics.nl/ of lees het nieuwsartikel op de website van Adnamics: https://www.adnamics.nl/2017/10/05/adlivery/

 
Load more comments
comment-avatar